Vi använder kakor för att göra din upplevelse bättre när du besöker vår site. Genom att fortsätta surfa på vår site så accepterar du vår användning av kakor.

JDA & Centiro - Customer Pulse Rapporten 2015

Ladda ner din kopia av Customer Pulse Rapporten 2015

JDA Software och Centiro har med hjälp av det oberoende undersökningsföretaget YouGov tagit fram en rapport baserad på 2 016 svenskars shoppingbeteende för 2015.

Onlinestudien visar bland annat att kundernas upplevelse när de handlar online är avgörande för ett företags framgång, 7 av 10 svenskar säger att de skulle byta till en annan online-butik om deras förväntningar inte uppfylls

Visste du att nästan 4 av 10 svenskar har haft problem med online-ordrar de senaste 12 månaderna?

Ta reda på mer om svenskarnas shoppingbeteende online genom att ladda ner vår rapport, en ny undersökning från JDA Software Group och Centiro, framtagen av YouGov.

Tillsammans med:

 

Centiro  IBM - Advanced Business Partner Logo

Framtagen av:

YouGov Logo

Ladda ner din kopia av Customer Pulse Rapporten 2015: