Vi använder kakor för att göra din upplevelse bättre när du besöker vår site. Genom att fortsätta surfa på vår site så accepterar du vår användning av kakor.

Returhantering

Våra returlösningar stödjer dig och dina eftermarknadsbehov. Vi hjälper dig oavsett om du behöver en lösning för return and repair, same time swap eller e-commerce return. Med vår stora erfarenhet från olika branscher så vet vi vad du behöver och vi har systemstödet för det.

Spårbarhet för dina returer

Med spårbarhet i returflödet så förbättrar du enkelt din kundservice och får nöjdare kunder. Du ser vilka returer som är på väg in vilket ger dig bättre kontroll och möjlighet till planering. Kunden kan få omedelbar information om allt som rör deras returorder genom våra aviseringar via e-post eller SMS. Med aviseringar även till den som reparerar och andra inblandade i returhanteringen så har du täckt hela kedjan.

Returer med engagemang

Involvera dina kunder i returerna genom att ge dem möjlighet att komma åt information via din returportal. Dina affärsregler styr vad som kan returneras med direkt återkoppling till din kund. Kunden behåller kontrollen för sin returhantering och kan välj att lämna in sitt paket vid ett upphämtningsställe, boka en upphämtning eller använda transportörens egen returtjänst. Allt detta ökar kvaliteten i returflödet och den information som finns om kundens retur.

Global täckning med lokal flexibilitet

Kapa kostnader och öka kvaliteten genom att välja rätt transportör för rätt uppgift, oavsett var i världen du befinner dig. Fördelen med Centiros Saas-plattform är att den är anpassad till en global marknad. Så tänk globalt och agera lokalt genom att kombinera lokala transportörer där det passar bäst med globala där det behövs.